Nu får du vad du vill ha mattis :S

Hello!
Jag vet att jag inte bloggat på ÅRATAL!
JAg har inte hunnit för vi har vart i sälen nivet o så har jag bara inte hunnit.
Mycket o komma ikapp med skolan, stallet, o så har jag vart med mattis :)
Ajja, men jag har vart sjuk, förra veckan, tis, ons, tors.
O därför var vi hos läkarn för att jag inte mådde bra, vi fick ta blodprov o jag ska göra det imorn igen!
;( det kommer göra SÅ ont i armen! ;( aja men jag får väl stå ut...
Jaa... det e inte så mycket som har hänt...
Jag har köpt converse (det e väl typ så det stavas) lila...
O så har jag köpt en vårjacka, och i Mora (när nils o pappa körde KortVasan) så köpte jag lite grejor på Cubus.

See u guys!

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej, sugen på att vinna ett sött Iphone4 skal?

Checka isf in bloggen och anmäl dej till tävlingen :D

2011-03-16 @ 17:59:36
URL: http://fannynordst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0