Jaaa... Sälen o så.

Heey guys!!!
Jag ska till sälen på ... torsdaa :D !!!
Så det blir antagligen inte nån uppdatering på LÄNGE!
Eller... jag kanske kan blogga på mammas iPhone med BILDER!
:) men aa det skulle ju vvaa kul om ní fick see...mina kompizar...
kanske... Signe, Clara, Carro, Sofia m.m. !!!
Aa... vi åker på Torsdag till nåt hotell...för Nils o Pappa ska köra Kortvasan (på Fredan)...
O sen dagen efter ska mamma köra Tjejvasan. (På Lördan)
men Den 26e o det är inte vilken da som helst utan MAMMAS FÖDELSE DAG!
Så ska vi fira o så... Sedan på Söndagen så åker vi till självaste SÄLEN!
o så e vi där o , BLABLABLA!
sedan åker vi till ett annat hotell på typ... lördag tror jag...
Aja men vi ses GUYS byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0