föööörlåt ;(

har inte bloggat på LÄNGE...!
jag har ju haft såå mke med skolan o igår var jag på stallet mää mattis, o träffa min sötiz mike.
Våran första RIKTIKA skötardaa.
Undrar ni vrf jag bloggar såhära mitt på daan? ska inte jag gå i skolan såhär dags?
Joo...jag ska berätta:
dom flesta i våran skola tar bussen till skolan (jag e än av dom som inte gör det) o idaa var det ju jättemke oväder.,.
så typ alla bussar var inställda, så typ ingen kunde åka till skolan.
så klockan typ 07:30 så ringde Cajsa, o sa att Emmas brorsa (daniel) hade kollat schoolsoft o det hade stått att det inte var nån skola, pga just detta: bussarna!

så idda e jag hemma, med Nils.
Ska snart åka till mormor o käka lunch... ;D

(nu byter jag ämne helt!)

TÄNK OM JAG FÅR MIKE PÅ LÖRDDAAAA!
det finns faktiskt EN liten chans...
jupp, men det skule vara sså härligt. (jag har ju ALDRIG ridit hono,m) alla säger att han e bra att rida :D
hehe men nu måste jag någ dra.
Tjoorååååå! kompizar seee u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0